3.1.09

arrrrg!


I dag er en helvetes emosjonell berg & dalbane dag!!!!
I natt hadde jeg stemmer for første gang på så lenge jeg kan huske!! ='(
Jeg ble redd, jeg er redd, skjønner ikke hva som skjer, Jeg bor alene, jeg må klare meg alene, da kan ikk det her skje, for dA KLARER JEG IKKE DET!!!!!!!! FAEN..
Jeg skulle hørt på dere, det ekke en dritt som er noe med et godt nytt år, Håper det blir et godt år ettervært!!! ='/
~DET SKREV JEG PÅ DAGEN I DAG~
Ellers i dag har jeg savna Heidi, snakker med hu på webcam på msn nå,
Det letta på humøret <3
Så snakka jeg med tante på skype & onkelen min som er i antarkis nå, han jobber på sjøen! fikk bilder av pigviner og greier, FINE <3
Jeg er pottetett i nesa brått :O
Men har ikke mer fornuftig og skrive om,
Og jeg er tappa for energi etter all webcam samtalene =/
Sliten generelt igrunn...
Hvordan ar deres dag vært?

6 kommentarer:

Kitiinee sa...

Uff dumt det at stemmene var hos deg i natt! Jeg håper det bare var en en-natts greie! Uansett, så behøver du ikke høre på dem! For jeg er ganske så sikker på at dem tar feil. Ikke at jeg vet hva dem plager deg med, å det er mye lettere sakt en gjort, helt sikkert.

Men jeg VET at du er pen, søt, snill, omtenksom og fortjener alt godt!

*Klem* <3

Sanne sa...

Uff, trist å høre at stemmene kom:(
Skulle holdt rundt deg om jeg var der.

Dagen min (blir jo i går nå) var helt grei. Kjedelig:p Hehe..
har lagt deg til på msn btw:)

Siv Helene sa...

Håper du har det bedre nå og at medisinene dine snart skal virke! <3

Anonym sa...

Snuppa mii!!<3 det blir bedre etterhvert, det må det!:D
glad i deg jeg søte<3

Eline sa...

Klemme på
Håper stemmene aldri kommer tilbake!

Caroline sa...

Kristine :
Jeg skjønner hva du mener ;)
Og heldigvis har dem ikke vert der siden!! :D
Tusen takk (rødmeee) *kniiiis*

Sanne :
Du er bare så god :D <33
Fant deg ikke på msn jeg =/
Skal se mer, skjønner ikke beret av det!!xD

Siv Helene :
Tusen takk <3 Medisinene virker dem er bare trass nedtrappet xD

Mette :
Ja, vi får tro det ;D ilu 2 <3

Elliande :
Dem har heldigvis ikke vært her siden <33
Veit hvor godt du "kjenner" disse stemmene dine, så veit du forstår.. alt for godt =/
Hadde håpet dine ble borte - for godt og evig!! <'3

Takk for kommentarer søtiser <33