6.11.12

Oppsummering Oktober 2012

OPPTUR :
Kjæresten min & vennene mine!

NEDTUR :
Merimee (ilderen min) spiste en snegle og ble syk, dem fannt bilyd på hjertet, men det var pga sneglen hun spiste, så hun er helt ok nå :)

HUMØR :
Varierende...

SELVFØLELSE :
Dårlig, går fortsatt ned for lite!

SOSIALT :
Var ute med Ramona, veldig koseliiig :)
Var med Mary til frisøren, hun hadde ikke vært der på 4 år!!!! Hun ble fin ♥ Også var det denne dagen som Merimee spiste sneglen!!
fra 6 til 7 kom Marcus og hunden hannes Albert på besøk, rett etter kom også Kristin innom en tur :) Senere på kvelden kom Kim og Ramona, det ble masse babling *herlig* Vi glemte og ta bilder!
Så var jeg en del med Kim, Kenneth og Tez :)
En natt så var Mary på besøk og jeg hadde tomme skap og kjøleskap og hun var sulten stakkar, så midt på nattan (sånn typ 4 tiden) gikk vi fra meg til ESSO og kjøpte mat!! HAHAH
Ellers har jeg vært med kjæresten min, vennene mine og passa lillesøsken!
 
INNKJØP :
Det finner du HER!

Ingen kommentarer: